رجب، ماه خدا
امام كاظم عليه السّلام فرمودند:
رَجَبٌ شَهرٌ عَظيمٌ يُضاعِفُ اللّه ُ فيهِ الحَسَناتَ و يَمحُو فيهِ السَّيِّئاتَ ؛
رجب ماه بزرگى است كه خداوند [پاداش] نيكى ها را در آن دو چندان و گناهان را پاك مى كند .
منبع: من لايحضره الفقيه ، ج 2 ، ص 92
..
.
کپی با ذکر صلوات بر حضرت مهدی (علیه السلام)
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمّد وَ آلِ مُحَمّد وَ عَجّل فَرَجَهُم وَ لَعن اَعدائَهُم
+ نوشته شده در شنبه بیست و یکم فروردین ۱۳۹۵ ساعت 3:31 توسط خواهر دینی شهید ابراهیم هادی
|